Категорії розділу | |
|---|---|
|
Вхід на сайт |
|---|
Пошук |
|---|
Наше опитування |
|---|
Друзі сайту |
|---|
Статистика |
|---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
| Головна » Статті |
| Всього матеріалів в каталозі: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Чорно́бильська катастро́фа — техногенна, екологічно-гуманітарна катастрофа, спричинена вибухом і подальшим руйнуванням четвертого енергоблоку Чорнобильської атомної електростанції в ніч на 26 квітня 1986 року, розташованої на території Української РСР. Руйнування мало вибуховий характер, реактор був повністю зруйнований і в довкілля було викинуто велику кількість радіоактивних речовин. Відбувся радіоактивний викид потужністю в 300 Хіросім. На думку багатьох людей, зокрема тодішньої голови Президії Верховної Ради УРСР Валентини Семенівни Шевченко, ця подія так само як офіційна реакція, яка була продемонстрована у Москві, стала однією з причин розвалу СРСР.
|
|
Розвиток і функціонування української мови |
|
Тема досвіду: Дистанційне навчання – новітня форма навчальної та інтелектуальної соціалізації учня. Провідна педагогічна ідея досвіду. Поєднання традиційних форм навчання з новими технологіями навчання, а також надання можливості вчитися всім бажаючим за відсутності можливості бути присутнім на заняттях у школі, що є основною метою дистанційного навчання у школі, є провідною педагогічною ідеєю досвіду. |
|
Анотація: в роботі теоритично і методично обгрунтовано основи формування ключові компетенції старшокласників. Визначено основні принципи, методи і прийоми, засоби і форми роботи на уроках історії, що сприяють формуванню ключових компетенції учнів. Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; компетентності; ключові і предметні компетентності; проектні технології; презентації. |