Кошик

Ваш кошик порожній

Категорії розділу

Cтатті вчителів [4]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25

Друзі сайту

  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Вт, 19/Чер/2018, 15.54.43
    Вітаю Вас Гість
    Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

    ШМО "НАТХНЕННЯ" ЗНВК №67

    Каталог статей

    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 4
    Показано матеріалів: 1-4

    Чорно́бильська катастро́фа — техногенна, екологічно-гуманітарна катастрофа, спричинена вибухом і подальшим руйнуванням четвертого енергоблоку Чорнобильської атомної електростанції в ніч на 26 квітня 1986 року, розташованої на території Української РСР. Руйнування мало вибуховий характер, реактор був повністю зруйнований і в довкілля було викинуто велику кількість радіоактивних речовин. Відбувся радіоактивний викид потужністю в 300 Хіросім. На думку багатьох людей, зокрема тодішньої голови Президії Верховної Ради УРСР Валентини Семенівни Шевченко, ця подія так само як офіційна реакція, яка була продемонстрована у Москві, стала однією з причин розвалу СРСР.

     

    Cтатті вчителів | Переглядів: 46 | Додав: администратор | Дата: 26/Кві/2016

    Тема досвіду:  Дистанційне навчання – новітня форма навчальної та інтелектуальної соціалізації учня.

    Провідна педагогічна ідея досвіду.

    Поєднання традиційних форм навчання з новими технологіями навчання, а також надання можливості вчитися всім бажаючим за відсутності можливості бути присутнім на заняттях у школі, що є основною метою дистанційного навчання у школі, є провідною педагогічною ідеєю досвіду.

    Cтатті вчителів | Переглядів: 116 | Додав: администратор | Дата: 31/Бер/2016 | Коментарі (0)

    Анотація: в роботі теоритично і методично обгрунтовано основи формування ключові компетенції старшокласників. Визначено основні принципи, методи і прийоми, засоби і форми роботи на уроках історії, що сприяють формуванню ключових компетенції учнів.

    Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; компетентності; ключові і предметні компетентності; проектні технології; презентації.

    Cтатті вчителів | Переглядів: 2108 | Додав: администратор | Дата: 30/Кві/2014