Кошик

Ваш кошик порожній

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26

Друзі сайту

  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Чт, 13/Гру/2018, 09.11.05
    Вітаю Вас Гість
    Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

    ШМО "НАТХНЕННЯ" ЗНВК №67

    Блог

    Головна » 2015 » Березень » 30 » Що таке портфоліо вчителя?
    11.20.44
    Що таке портфоліо вчителя?

    Структура портфоліо вчителя

    1. Загальні відомості про вчителя
    ПІБ

    Прізвище, ім'я та по-батькові мають бути позначені яскраво і чітко, що б з перших секунд перегляду сайту вчителя або паперового портфоліо вони добре запам'яталися. ПІБ має бути прописаний досить великим, гарним, добре читаним шрифтом. Помилкою багатьох є "занадто" красивий шрифт із зайвими завитками. Деякі педагоги вважають, що чим більш витонченим буде шрифт, тим більш очевидне їх вміння користуватися комп'ютером. Це не так. Подібні написи нечитабельні і демонструють повну відсутність смаку. Не потрібно псувати враження про Вас із початку. Зробіть іншим чином - намагайтеся створити чітку асоціацію між ПІБ і всім іншим, що говорить про Вас. Підберіть хороший шрифт і колір, тоді з'явиться шанс, що портфоліо викличе позитивні емоції, а його автор не залишиться безіменним.
    Пам'ятайте! Ваше ПІБ - це ваш логотип!

    Рік народження
    Потрібно його вказувати чи ні - питання суперечливе. Якщо Ваше портфоліо являє собою сухий набір фактів і куций табличний опис діяльності, накшталт довідки міськвиконкому соціалістичних часів, то будь ласка - вказуйте рік народження. Це буде гарним доповненням поганого портфоліо.
    Інший варіант - розмістити поруч з ПІБ власну фотографію. Саме фотокартка розповість про Ваш вік. Крім того, вона продемонструє Вашу привабливість і красу. А це, погодьтеся, важливо!

    Освіта
    У цьому розділі потрібно вказати свою основну спеціальність і кваліфікацію за дипломом. Якщо у Вас кілька дипломів, то всіх їх треба перерахувати.

    Трудовий і педагогічний стаж роботи
    Цей розділ наче відображає Ваш стан на кар'єрних сходах педагога. Не забувайте оновлювати цей розділ! Тут потрібно перерахувати всі навчальні заклади, в яких Вам доводилося працювати. Цей розділ один з найбільш важливих, оскільки демонструє педагогічний досвід і його різноманітність, а це один з ключових параметрів оцінки діяльності вчителя.

    Підвищення кваліфікації
    У цьому розділі вказуються курси, семінари в яких вам вдалося взяти участь або проявити себе. Можливо, Ви були організатором подібних курсів або семінарів - це також варто відзначити. Якщо курси не були пов'язані з професією педагога (із суміжних областей), то про них все одно варто згадати. Більш докладно опишіть найбільш значимі епізоди з усієї практики підвищення кваліфікації (де і коли прослухані курси, їх проблематика).
    Нагороди, грамоти, листи подяки
    Цей розділ дозволяє судити про процес індивідуального розвитку педагога. У ньому можна писати все! Головна порада - розміщувати нагороди, грамоти та листи подяки слід у порядку значимості. Останні рядки розділу зазвичай отримують менше уваги, тому намагайтеся найбільш вагоме розмістити під № 1.
    Копії документів
    Цей розділ найбільш важливий для паперового портфоліо. Роздрукуйте копії документів, що підтверджують наявність дипломів, наукових ступенів, почесних звань, нагород, грамот і листів подяки.
    Для електронного портфоліо все простіше. Розмістіть скан-копії документів в окремій теці на Вашому сайті вчителя, а в розділах "Освіта" і "Підвищення кваліфікації" рядки з описом дипломів зробіть у вигляді гіперпосилань таким чином, що б при натисканні на них, відкривалися збережені зображення Ваших атестатів та інших документів. 

    2. Результати педагогічної діяльності
    У цьому розділі мають бути зібрані:
    - матеріали, що демонструють результати освоєння учнями освітніх програм і сформованості у них ключових компетентностей з предмету, що викладається;
    - порівняльний аналіз діяльності педагогічного працівника за 3 роки на підставі контрольних зрізів, участі вихованців у шкільних та інших олімпіадах, конкурсах;
    - результати проміжної та підсумкової атестації учнів;
    - відомості про наявність медалістів;
    - відомості про вступ до ВНЗ за фахом і т.п.

    Матеріали цього розділу мають скласти уявлення про динаміку результатів педагогічної діяльності вчителя що атестується.

    3. Науково-методична діяльність
    До цього розділу відносяться методичні матеріали, які свідчать про професіоналізм педагога:
    - обгрунтування вибору освітньої програми і комплекту навчально-методичної літератури;
    - обгрунтування вибору освітніх технологій, що використовуються;
    - обгрунтування застосування у своїй практиці тих чи інших засобів педагогічної діагностики для оцінки освітніх результатів;
    - використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі, технологій навчання дітей з проблемами розвитку і т. п.;
    - робота в методичному об'єднанні, співпраця з районним методичним центром, ВНЗ та іншими установами;
    - Участь у професійних і творчих педагогічних конкурсах
    - участь у методичних і предметних тижнях;
    - організація та проведення семінарів, "круглих столів", майстер-класів тощо;
    - проведення наукових досліджень;
    - розробка авторських програм;
    - написання рукописів кандидатської або докторської дисертації;
    - підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, статті;

    4. Позаурочна діяльність з предмету
    Розділ має містити наступні документи:
    - перелік творчих робіт, рефератів, навчально-дослідних робіт, проектів, виконаних учнями з предмета;
    - список переможців олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів та ін;
    - сценарії позакласних заходів, фотографії і відеокасети із записом проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, КВК, брейн-рінги тощо);
    - програми роботи гуртків та факультативів
    - інші документи.

    5. Навчально-матеріальна база
    У цьому розділі міститься виписка з паспорту навчального кабінету (при його наявності):
    - перелік словників та іншої довідкової літератури з предмету;
    - перелік наочних посібників (макети, таблиці, схеми, ілюстрації, портрети та ін);
    - наявність технічних засобів навчання (телевізор, відеомагнітофон, музичний центр, діапроектор тощо);
    - наявність комп'ютера та комп'ютерних засобів навчання (програм віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні підручники і т. п.);
    - аудіо- та відеопосібники;
    - наявність дидактичного матеріалу, збірників задач, вправ, прикладів рефератів й творів і т. п.;
    - вимірювачі якості навченості учнів;
    - інші документи за бажанням вчителя.

    Переглядів: 156 | Додав: администратор | Рейтинг: 3.0/1
    Всього коментарів: 0